nuffnag

Halaman

my xtvt

ana muslimah


wallpaper

Isnin, 3 Ogos 2009

Tudung...Tudung.....

Tak berapa hari lagi dah nak puasa....ingatkan tahun ni x nak menjahit waktu bulan puasa, tapi....baju raya aku , anak2 n hubby x gunting2 lg....Entah lah ek....tgh x de mood nak menggunting n menjahit....aku..biasa la...esok nak pakai, malam ni baru sibuk nak menggunting, malam ni baru sibuk nak menjahit....hish..hish...jangan di ikut perangai aku yang satu ni ya kawan2...
Baju x siap lagi, tp tudung raya dah beli dah....beli dari diana(tuan punya blog....http://www.ridiana-collection.blogspot.com/).Ada 3 helai aku beli. Semuanya cantik2 belaka. Quality kain tip top...memang puas hati lah....Kat bawah ni aku n3 kan 3 org model ridiana..(model termasuk tuan punya kedai tudung...si Diana)... Aku????Lupa nak amik gambar masa pakai tudung ni ari tu....sori, n3 lain kali lak....


Tudung fareeda maisarah (Kucing Parsi- 2tone)- model...Marina Talib...Major in ICT


Tudung fareeda maisarah (Kucing Parsi-3tone)- model..Fadzilah Isa...Major in Maths


Tudung fareeda maisarah(v)...Model...Diana(tokey tudung)...Major in Science

Tiada ulasan: